آنچه در این مطلب میخوانید

    «در جست و جوی یک استاد شايسته باشید.»

    بسیاری از اهداف تربیتی «کارگاه هنری» منوط به همراهی استاد و داشتن ویژگی‌هایی است که به بخشی از آن‌ها می‌پردازیم:

    1- جذابیت متعادل (جذابیت استاد کمک می‌کند تا مخاطب با این کارگاه ارتباط بگیرد؛ اما اگر جذابیت او بیش از حد باشد، ممکن است جایگاه مربی را به خطر بیندازد.)

    2- همراهی با سیاست‌های مجموعه

    3- سابقه‌ی قابل قبول در رشته‌ی هنری مدنظر

    4- داشتن فرصت کافی برای تعامل با متربیان و مربیان

    5- مهارت مدیریت کارگاه

    6- نداشتن ویژگی‌های اخلاقی ناپسند

    7- آشنایی با مباحث تربیتی و دغدغه‌مندی نسبت به آن‌ها

    برگرفته از کتاب «هنر نه برای هنر»، مرتضی رجایی و همکاران، صفحات ۱۳۴ الی ۱۳۷.

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

    آنچه در این مطلب میخوانید کارگاه هنری به چه معناست؟ مجموعه‌ی به هم پیوسته‌ای از فعالیت‌های تمرینی هدفمند با محوریت…

    بیشتر بخوانید

    آنچه در این مطلب میخوانید اگر بخواهیم فرزندان و مربیان ما از همان کودکی و نوجوانی به فکر کردن عادت…

    بیشتر بخوانید

    آنچه در این مطلب میخوانید یکی از ظرفیت‌های تربیتی کارگاه‌های هنری، کمک به آزادی متربی از موانع رشد و تربیت…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *