آنچه در این مطلب میخوانید

    در متن قبلی گفتیم که مربی باید در طول برگزاری کارگاه هنری، ارزیابی مستمری از حالات و روحیات متربیان داشته باشد و عکس العمل های متناسب با این روحیات داشته باشد.

    علاوه بر برخوردهای شخص مربی با این مسائل و مشکلات، او می‌تواند از واسطه‌ها نیز کمک بگیرد. مثلاً می‌تواند از استاد هنر بخواهد برای یک متربی کم دقت، تکلیف ویژه و سخت‌تری در نظر بگیرد. یا از استاد بخواهد در فعالیت های گروهی، افراد گوشه گیر را در یک گروه فعال تر قرار دهد تا مجبور شوند با بقیه تعامل کنند.

    والدین بچه ها نیز باید در جریان مسائل و چالش های فرزندانشان قرار بگیرد. برخی از خانواده ها که نمی دانند هدف از این برخوردها چیست، با رفتار غلط خود، تاثیر کار شما را خنثی می کنند یا سبب می شوند اقدامات مربی و استاد، نتیجه عکس بدهد.

    برگرفته از کتاب «هنر نه برای هنر»، مرتضی رجایی و همکاران، صفحات ۱۵۷ الی ۱۶۰.

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

    آنچه در این مطلب میخوانید کارگاه هنری به چه معناست؟ مجموعه‌ی به هم پیوسته‌ای از فعالیت‌های تمرینی هدفمند با محوریت…

    بیشتر بخوانید

    آنچه در این مطلب میخوانید اگر بخواهیم فرزندان و مربیان ما از همان کودکی و نوجوانی به فکر کردن عادت…

    بیشتر بخوانید

    آنچه در این مطلب میخوانید یکی از ظرفیت‌های تربیتی کارگاه‌های هنری، کمک به آزادی متربی از موانع رشد و تربیت…

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *